1. REGULATIONS OF THE ONLINE STORE
- Regulamin Sklepu Internetowego www.arpiprint.pl
§ 1 Postanowienia Ogólne
1.1. Sklep www.arpiprint.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
1.2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.arpiprint.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
1.3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.arpiprint.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
1.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2 Definicje Zawarte w Regulaminie
2.1. Formularz Zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.arpiprint.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
2.2. Klient – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
2.3. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
2.5. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
2.6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
2.7. Sklep - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.arpiprint.pl.
2.8. Sprzedawca, Usługodawca – Firma Usługowo-Transportowa Arpi Rafał Pijar, Podgrodzie 8b, 39-200 Dębica, NIP 8721942558.
2.9. Umowa Sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
2.10. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
2.11. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
§ 3 Informacje Dotyczące Produktów oraz Ich Zamawiania
3.1. Sklep www.arpiprint.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
3.2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3.3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
3.4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
3.5. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.arpiprint.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
3.6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
§ 4 Zawarcie Umowy Sprzedaży
4.1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
4.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
4.3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
4.4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
4.5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
4.6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
§ 5 Sposoby Płatności
5.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności,
- płatność kartą płatniczą (Visa, Mastercard).
5.2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
5.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
5.4. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 165164684681321684651351654984. (Bank ING S.A.) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
5.5. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
5.6. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
5.7. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6 Koszt, Termin i Sposoby Dostawy Produktu
6.1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
6.2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- czas kompletowania Produktów wynosi do 7 dni roboczych,
- dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
6.3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
§ 7 Reklamacja Produktu
7.1. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
- Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@arpiprint.pl lub pisemnie na adres: Dębica 39-200, Podgrodzie 8b
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
- Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
§ 8 Prawo Odstąpienia od Umowy
8.1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
8.2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
8.3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Firma Usługowo Transportowa Arpi Rafał Pijar NIP 8721942558 Polska, Dębica 39-200, Podgrodzie 8b
8.4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
8.5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
8.6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8.7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
8.9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
8.10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
8.11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 9 Rodzaj i Zakres Usług Elektronicznych
9.1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
9.2. Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
9.3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 10 Warunki Świadczenia i Zawierania Umów o Świadczenie Usług Elektronicznych
10.1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
10.2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
10.3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
10.4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
10.5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
10.6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 11 Reklamacje Związane ze Świadczeniem Usług Elektronicznych
11.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@arpiprint.pl.
11.2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
11.3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
11.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 12 Postanowienia Końcowe
12.1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
12.2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
12.3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
12.4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
12.5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
12.6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Polityka Wysyłki
- Czas realizacji zamówienia
- Nasze zamówienia są przetwarzane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Dni robocze nie obejmują weekendów ani świąt narodowych.
- Metody dostawy
- Oferujemy następujące metody dostawy:
- Standardowa wysyłka (3-5 dni roboczych)
- Ekspresowa wysyłka (1-2 dni robocze)
- Koszty wysyłki są ustalane na podstawie wagi przesyłki i docelowego regionu dostawy i zostaną wyraźnie przedstawione przy składaniu zamówienia.
- Oferujemy następujące metody dostawy:
- Międzynarodowa wysyłka
- Obecnie oferujemy wysyłkę do wybranych krajów. Czas dostawy i koszty mogą się różnić w zależności od miejsca docelowego. Należy pamiętać, że za wszelkie opłaty celne lub importowe odpowiada odbiorca.
- Śledzenie przesyłki
- Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, który pozwoli Ci na monitorowanie statusu Twojej przesyłki.
- Zagubione lub uszkodzone przesyłki
- W przypadku zagubienia lub uszkodzenia przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem, w tym wysłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
- Zwroty i wymiany
- Oferujemy 30-dniowy okres na zwroty lub wymianę produktów od daty dostawy. Aby być uprawnionym do zwrotu, produkt musi być nienoszony, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Szczegółowe informacje na temat procesu zwrotów i wymiany znajdują się w naszej Polityce Zwrotów.
- Kontakt
- W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki wysyłki, prosimy o kontakt za pomocą e-mail: biuro@arpiprint.pl lub telefonicznie: + 48 519 349 601.
3. Polityka Zwrotów i Refundacji
- Prawo do rezygnacji
- Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.
- Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.
- O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres biuro@arpiprint.pl.
- Zwrot kosztów
- Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.
- Warunki zwrotów
- Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni
- Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu
- Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
- Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
- Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
- Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.
- Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Zwrot towarów
- Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres: Firma Usługowo Transportowa Arpi Rafał Pijar NIP 8721942558 Polska, Dębica 39-200, Podgrodzie 8b
- Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
- Prezenty
- Jeśli towar został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, a następnie wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy o wartości równej wartości zwróconego towaru. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.
- Jeśli towar nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać produkt Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby wręczającej prezent.
- Kontakt do nas
- Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres biuro@arpiprint.pl.
4. Polityka Prywatności
- Administrator danych
- Właścicielem strony internetowej www.arpiprint.pl jest firma Firma Usługowo Transportowa Arpi Rafał Pijar NIP 8721942558, która jest administratorem Twoich danych osobowych.
- Zakres przetwarzania danych
- Niniejsza Polityka prywatności określa, w jaki sposób przetwarzamy informacje gromadzone na stronie www.arpiprint.pl, a także wyjaśnia powody, dla których musimy gromadzić określone dane o użytkowniku. Dlatego przed rozpoczęciem korzystania ze strony www.arpiprint.pl zapoznaj się z niniejszą Polityką Prywatności.
- Dbamy o Twoje dane osobowe i zobowiązujemy się do zapewnienia ich poufności i ochrony.
- Gromadzone dane osobowe
- Kiedy wchodzisz na stronę www.arpiprint.pl, automatycznie zbieramy pewne informacje o Twoim urządzeniu, w tym informacje o Twojej przeglądarce internetowej, adresie IP, strefie czasowej oraz niektórych plikach cookie zainstalowanych na Twoim urządzeniu. Ponadto podczas przeglądania strony zbieramy informacje o poszczególnych stronach internetowych lub produktach, które przeglądasz, jakie strony lub frazy wprowadzone w wyszukiwarce skierowały Cię na naszą Stronę oraz o tym, w jaki sposób z niej korzystasz. Te informacje zbierane automatycznie określamy mianem "Informacji o urządzeniu".
- Ponadto, możemy gromadzić dane osobowe, które nam przekażesz (w tym, między innymi, imię, nazwisko, adres, informacje o płatnościach itp.) na etapie rejestracji, aby umożliwić realizację umowy.
- Cel przetwarzania danych
- Naszym nadrzędnym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa danych klientów / użytkowników, dlatego też możemy przetwarzać jedynie ograniczone dane, tylko w takim zakresie, w jakim jest to absolutnie konieczne do utrzymania funkcjonowania Strony. Informacje zbierane automatycznie są wykorzystywane wyłącznie do identyfikacji potencjalnych przypadków nadużyć oraz do sporządzania danych statystycznych dotyczących korzystania z naszej Strony internetowej. Wspomniane dane statystyczne nie są gromadzone w sposób umożliwiający identyfikację konkretnego użytkownika systemu.
- Możesz odwiedzić naszą Stronę internetową bez konieczności ujawniania nam swojej tożsamości lub przekazywania jakichkolwiek informacji, na podstawie których ktoś mógłby rozpoznać Cię jako konkretną, możliwą do zidentyfikowania osobę. Jeśli jednak zechcesz skorzystać z niektórych funkcji Strony, lub chcesz otrzymywać nasz newsletter, lub podać inne informacje poprzez wypełnienie formularza, możesz przekazać nam swoje dane osobowe, takie jak adres e-mail, imię, nazwisko, miasto w którym mieszkasz, firma, organizacja, numer telefonu. Możesz zrezygnować z podawania nam swoich danych osobowych, jednak wówczas możesz nie być w stanie korzystać z niektórych funkcji Strony. Na przykład, nie będziemy w stanie wysyłać Ci naszego Newslettera lub nawiązać z Tobą kontaktu bezpośrednio na Stronie. Użytkownicy, którzy nie są pewni, które informacje są obowiązkowe, mogą skontaktować się z nami pisząc na adres biuro@arpiprint.pl.
- Prawa użytkownika
- Jeśli jesteś obywatelem Unii Europejskiej, przysługują Ci następujące prawa związane z Twoimi danymi osobowymi:
- Prawo do uzyskania informacji.
- Prawo dostępu do informacji.
- Prawo do korekty danych.
- Prawo do usunięcia danych.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- Prawo do zastrzeżenia sposobu przetwarzania danych.
- Prawo sprzeciwu.
- Prawa odnoszące się do automatyzacji podejmowania decyzji i profilowania.
- Jeśli chcesz skorzystać z tego prawa, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższych danych kontaktowych.
- Ponadto, jeśli jesteś obywatelem Unii Europejskiej, zaznaczamy, że dane użytkownika mogą być przetwarzane w celu realizacji ewentualnych umów z nim zawartych (np. w przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony) lub w celu realizacji naszych uzasadnionych działań biznesowych wymienionych powyżej. Ponadto należy mieć na uwadze, że informacje o użytkowniku mogą być przekazywane poza granice Unii Europejskiej, w tym do Kanady i Stanów Zjednoczonych.
- Jeśli jesteś obywatelem Unii Europejskiej, przysługują Ci następujące prawa związane z Twoimi danymi osobowymi:
- Linki do innych stron
- Na naszej Stronie internetowej mogą znajdować się linki do innych witryn, które nie stanowią naszej własności ani nie są przez nas nadzorowane. Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za inne strony internetowe ani za ich praktyki związane z ochroną prywatności. Z tego powodu zachęcamy do świadomego opuszczenia naszej strony i zapoznania się z polityką prywatności każdej strony internetowej, która może gromadzić dane osobowe.
- Ochrona danych
- Zapewniamy bezpieczeństwo informacji udostępnianych przez użytkownika na serwerach komputerowych w środowisku kontrolowanym, bezpiecznym, zabezpieczonym przed nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. W ramach kontroli i nadzoru stosujemy odpowiednie zabezpieczenia administracyjne, techniczne i fizyczne w celu ochrony przed nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem, modyfikacją i ujawnieniem danych osobowych. Nie możemy jednak zagwarantować bezpieczeństwa transmisji danych przez sieć internetową lub bezprzewodową.
- Ujawnienie informacji wynikających z przepisów prawa
- Wszelkie informacje, które gromadzimy, wykorzystujemy lub otrzymujemy, zostaną ujawnione, jeśli jest to wymagane lub zgodne z prawem, np. w celu wywiązania się z wezwania do sądu lub podobnego postępowania prawnego oraz wówczas, gdy w dobrej wierze uznamy, że ujawnienie jest koniecznie w celu ochrony naszych praw, Twojego bezpieczeństwa lub bezpieczeństwa innych osób, wykrycia oszustwa lub w odpowiedzi na wezwanie organów rządowych.
- Informacje kontaktowe
- Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, aby uzyskać więcej informacji na temat niniejszej Polityki Prywatności lub w jakiejkolwiek sprawie mającej związek z Twoimi prawami i danymi osobowymi, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres biuro@arpiprint.pl.
2. Shipping Policy
1. Order processing time Our orders are processed and shipped within 1-3 business days from the date of order placement. Business days do not include weekends or national holidays.
2. Delivery methods We offer the following delivery methods:
- Standard shipping (3-5 business days)
- Express shipping (1-2 business days)
Shipping costs are determined based on the weight of the shipment and the destination delivery region and will be clearly shown when placing your order.
3. International Shipping We currently offer shipping to selected countries. Delivery times and costs may vary depending on destination. Please note that any customs or import charges are the responsibility of the recipient.
4. Tracking your shipment Once your order has been shipped, you will receive an email with a tracking number that will allow you to monitor the status of your shipment.
5. Lost or damaged shipments If your shipment is lost or damaged, please contact our customer service department immediately. We will make every effort to resolve the issue, including sending a new product or refund.
6. Returns and exchanges We offer a 30-day return or exchange period for products from the date of delivery. To be eligible for a return, the product must be unworn, undamaged and in its original packaging. Detailed information on the returns and exchange process can be found in our Returns Policy.
7. Contact If you have any questions regarding our shipping policy, please contact us by e-mail: arpi@print.com or by phone: + 48 519 349 601
3. Returns and refunds policy
You have the right to cancel your order within 30 days without giving a reason.
The deadline for canceling the order is 30 days from the date of receipt of the goods or from the date on which a third party indicated by you, who does not act as a carrier, came into possession of the delivered product.
To exercise your right of withdrawal, you must inform us of your decision by making an unambiguous statement.
You can inform us about your decision by e-mail at arpi@print.com
We will issue a refund no later than 30 days from the date we receive the returned goods. We will use the same payment method that you used to place your order and you will not incur any fees for such refund.
Returns terms:
For your item to be eligible for a return, please ensure that:
- The item was purchased within the last 30 days
- The goods are placed in the original packaging
The following goods are not returnable:
- Goods made to order or strictly personalized.
- Goods that, due to their nature, cannot be returned, e.g. goods that deteriorate quickly or have expired.
- Goods that are not suitable for return for health or hygiene reasons and have been unpacked after delivery.
- Goods which, after delivery, according to their nature, will be inextricably linked with other items.
We reserve the right to refuse the return of goods that do not meet the above return conditions. We make the decision to refund at our sole discretion.
Return of goods
The customer bears the costs and risks associated with returning the goods to us. The goods should be sent to the following address:
Transport and Service Company Arpi Rafał Pijar NIP 8721942558
Poland, Dębica 39-200, Podgrodzie 8b
We are not responsible for goods damaged or lost during return shipment. We therefore recommend the use of insurance and postal tracking services. We cannot issue a refund if we do not receive the goods or confirmation of receipt of the return shipment.
Presents:
If the item was marked as a gift at the time of purchase and then shipped directly to you, you will receive a gift certificate for the value of the returned item. Once we receive your returned product, a gift certificate will be sent to you.
If the item was not marked as a gift at the time of purchase, or the gift giver sent the order to themselves in order to later give the product to you, we will send a refund to the gift giver.
Contact us
If you have any questions about our Returns and Refunds Policy, please contact us by email at arpi@print.com
4. Privacy Policy
Właścicielem strony internetowej www.arpipirnt.pl jest firma Firma Usługowo Transportowa Arpi Rafał Pijar NIP 8721942558, która jest administratorem Twoich danych osobowych.
Niniejsza Polityka prywatności określa, w jaki sposób przetwarzamy informacje gromadzone na stronie www.sztukanascianie.pl, a także wyjaśnia powody, dla których musimy gromadzić określone dane o użytkowniku. Dlatego przed rozpoczęciem korzystania ze strony www.arpipirnt.pl zapoznaj się z niniejszą Polityką Prywatności.
Dbamy o Twoje dane osobowe i zobowiązujemy się do zapewnienia ich poufności i ochrony.
Gromadzone przez nas dane osobowe:
Kiedy wchodzisz na stronę www.sztukanascianie.pl, automatycznie zbieramy pewne informacje o Twoim urządzeniu, w tym informacje o Twojej przeglądarce internetowej, adresie IP, strefie czasowej oraz niektórych plikach cookie zainstalowanych na Twoim urządzeniu. Ponadto podczas przeglądania strony zbieramy informacje o poszczególnych stronach internetowych lub produktach, które przeglądasz, jakie strony lub frazy wprowadzone w wyszukiwarce skierowały Cię na naszą Stronę oraz o tym, w jaki sposób z niej korzystasz. Te informacje zbierane automatycznie określamy mianem "Informacji o urządzeniu". Ponadto, możemy gromadzić dane osobowe, które nam przekażesz (w tym, między innymi, imię, nazwisko, adres, informacje o płatnościach itp.) na etapie rejestracji, aby umożliwić realizację umowy.
Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?
Naszym nadrzędnym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa danych klientów / użytkowników, dlatego też możemy przetwarzać jedynie ograniczone dane, tylko w takim zakresie, w jakim jest to absolutnie konieczne do utrzymania funkcjonowania Strony. Informacje zbierane automatycznie są wykorzystywane wyłącznie do identyfikacji potencjalnych przypadków nadużyć oraz do sporządzania danych statystycznych dotyczących korzystania z naszej Strony internetowej. Wspomniane dane statystyczne nie są gromadzone w sposób umożliwiający identyfikację konkretnego użytkownika systemu.
Możesz odwiedzić naszą Stronę internetową bez konieczności ujawniania nam swojej tożsamości lub przekazywania jakichkolwiek informacji, na podstawie których ktoś mógłby rozpoznać Cię jako konkretną, możliwą do zidentyfikowania osobę. Jeśli jednak zechcesz skorzystać z niektórych funkcji Strony, lub chcesz otrzymywać nasz newsletter, lub podać inne informacje poprzez wypełnienie formularza, możesz przekazać nam swoje dane osobowe, takie jak adres e-mail, imię, nazwisko, miasto w którym mieszkasz, firma, organizacja, numer telefonu. Możesz zrezygnować z podawania nam swoich danych osobowych, jednak wówczas możesz nie być w stanie korzystać z niektórych funkcji Strony. Na przykład, nie będziemy w stanie wysyłać Ci naszego Newslettera lub nawiązać z Tobą kontaktu bezpośrednio na Stronie. Użytkownicy, którzy nie są pewni, które informacje są obowiązkowe, mogą skontaktować się z nami pisząc na adres korneliusz.pijar@wp.pl.
Twoje prawa:
Jeśli jesteś obywatelem Unii Europejskiej, przysługują Ci następujące prawa związane z Twoimi danymi osobowymi:
- Prawo do uzyskania informacji.
- Prawo dostępu do informacji.
- Prawo do korekty danych.
- Prawo do usunięcia danych.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- Prawo do zastrzeżenia sposobu przetwarzania danych.
- Prawo sprzeciwu.
- Prawa odnoszące się do automatyzacji podejmowania decyzji i profilowania.
Jeśli chcesz skorzystać z tego prawa, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższych danych kontaktowych.
Ponadto, jeśli jesteś obywatelem Unii Europejskiej, zaznaczamy, że dane użytkownika mogą być przetwarzane w celu realizacji ewentualnych umów z nim zawartych (np. w przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony) lub w celu realizacji naszych uzasadnionych działań biznesowych wymienionych powyżej. Ponadto należy mieć na uwadze, że informacje o użytkowniku mogą być przekazywane poza granice Unii Europejskiej, w tym do Kanady i Stanów Zjednoczonych.
Linki do innych stron
Na naszej Stronie internetowej mogą znajdować się linki do innych witryn, które nie stanowią naszej własności ani nie są przez nas nadzorowane. Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za inne strony internetowe ani za ich praktyki związane z ochroną prywatności. Z tego powodu zachęcamy do świadomego opuszczenia naszej strony i zapoznania się z polityką prywatności każdej strony internetowej, która może gromadzić dane osobowe.
Ochrona danych:
Zapewniamy bezpieczeństwo informacji udostępnianych przez użytkownika na serwerach komputerowych w środowisku kontrolowanym, bezpiecznym, zabezpieczonym przed nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. W ramach kontroli i nadzoru stosujemy odpowiednie zabezpieczenia administracyjne, techniczne i fizyczne w celu ochrony przed nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem, modyfikacją i ujawnieniem danych osobowych. Nie możemy jednak zagwarantować bezpieczeństwa transmisji danych przez sieć internetową lub bezprzewodową.
Ujawnienie informacji wynikających z przepisów prawa:
Wszelkie informacje, które gromadzimy, wykorzystujemy lub otrzymujemy, zostaną ujawnione, jeśli jest to wymagane lub zgodne z prawem, np. w celu wywiązania się z wezwania do sądu lub podobnego postępowania prawnego oraz wówczas, gdy w dobrej wierze uznamy, że ujawnienie jest koniecznie w celu ochrony naszych praw, Twojego bezpieczeństwa lub bezpieczeństwa innych osób, wykrycia oszustwa lub w odpowiedzi na wezwanie organów rządowych.
Informacje kontaktowe:
Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, aby uzyskać więcej informacji na temat niniejszej Polityki Prywatności lub w jakiejkolwiek sprawie mającej związek z Twoimi prawami i danymi osobowymi, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres arpi@print.com